Bel +31 10 744 44 20

Official KEMP Advanced Partner

Klantenservice

Om u beter van dienst te kunnen zijn heeft kempshop.nl haar serviceactiviteiten ondergebracht bij vSpecialist Professional Services, hieronder vallen de volgende activiteiten:

Customer Support helpdesk

Customer Support is het eerste serviceaanspreekpunt voor onze klanten. Hier komen support vragen of meldingen binnen welke betrekking hebben op producten geleverd door kempshop. Iedere support vraag zal worden voorzien van een ticket-nummer om daarmee een correcte en tijdige afhandeling van de support aanvraag te kunnen bewaken. De support aanvrager ontvangt per mail het betreffende ticket-nummer. Support aanvragen kan eenvoudig via telefoon (010-7444420) of e-mail (support@vspecialist.nl).

Heeft een support melding betrekking op een product waarop een service contract heeft ingekocht? Dan kan het beste support worden aangevraagd biji KEMP Technologies zelf:

KEMP Basic Support +353 61 260 101
KEMP Premium Support +353 61 260 112
  Support Contact Form

 

RMA (Return Material Authorization) afhandeling

Voor zowel de technische RMA’s als de administratieve RMA’s kent vSpecialist Services een RMA-proces. Hier vindt u het RMA aanvraagformulier en hier meer informatie over de procedure.

Installatie & Configuratie

Heeft u zelf niet de kennis of de tijd? Onze gecertificeerde engineers verrichten graag de installatie en configuratie van alle door ons geleverde apparatuur. Voor complexe installaties zorgen de korte lijnen met de leverancier voor een snelle en vakkundige oplevering van uw systeem.

On-site support

Bij voorkomende problemen op locatie bij klant, kan na opdracht een service engineer onsite de problemen herstellen. De support- en service engineers van vSpecialist Services beschikken over de vereiste certificaten.

Remote support

Indien u geen gebruik wenst te maken van de installatie & configuratie diensten van vSpecialist Services, maar zelf deze taak op zich wenst te nemen, kunnen de vSpecialist Services Engineers u remote ondersteunen (telefonisch of via email) bij uw installatie & configuratie werkzaamheden.

Garantie en Reparatie

Op alle artikelen in het assortiment heeft u een garantie van 12 of 24 maanden. Dit is afhankelijk van het merk en type artikel.